KTO: Agent ubezpieczeniowy Małgorzata Cegiełkowska – AVIVA
CO: Budowanie wizerunku marki osobistej
GDZIE: Facebook, LinkedIn, Blog
AUTORZY SUKCESU: Edyta Gajewska, Iga Jarocińska, Damian Czarny, Mariusz Krawiec
01
AVIVA jest od lat w ścisłej czołówce firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Od 2015 roku wspieramy naszego klienta w budowaniu wizerunku marki osobistej w mediach społecznościowych. Ciekawostka - to nasz pierwszy klient, więc do historii tej współpracy zawsze podchodzimy z dużym sentymentem :)
02
Postawionym przez klientkę celem było zbudowanie jej marki osobistej online. Chcieliśmy, by prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych opierało się na przedstawieniu naszej klientki w roli eksperta (co w przypadku Małgorzaty nie było specjalnie trudne) oraz na przekazywaniu rzetelnej wiedzy z zakresu ubezpieczeń, tak jak dzieje się to offline.
Dla osiągnięcia tych zamierzeń przejęliśmy opiekę nad profilami klientki w social mediach. Wykorzystaliśmy zarysowaną już jej markę zawodową, ogromne doświadczenie oraz dotychczasowe osiągnięcia. Środowisko mediów społecznościowych nie było dla niej obszarem znajomym i komfortowym. Jednocześnie klientka miała świadomość, że obecność na takich portalach jest przynajmniej tak pomocna, jak posiadanie gotówki na zakupach w lokalnym spożywczaku. Naszym celem było zaplanowanie i prowadzenie działań w internecie tak, aby oszczędzić czas klientki oraz tak, aby odbiorcy otrzymywali wysokiej jakości eksperckie treści, w 100% zgodne z jej przekonaniami i zasadami. Brzmi nieco politycznie, ale to nie tak jak myślicie ;)
03
W ramach współpracy z klientką prowadzimy komunikację na Facebooku oraz LinkedInie. Publikujemy i tworzymy także artykuły na bloga o tematyce około-ubezpieczeniowej. Dzięki tym działaniom docieramy do zainteresowanych treściami użytkowników oraz potencjalnych klientów.
Na początku naszej współpracy prowadziliśmy tylko fanpage klientki na Facebooku. Po pewnym czasie zwiększyliśmy zaangażowanie i poszerzyliśmy działania także o edycję profilu na LinkedIn oraz publikacje blogowe. I, jak to pokrzykują niekiedy kibice, chcemy więcej! Prowadzimy konsekwentnie działania edukacyjne. Nie straszymy, lecz wyjaśniamy odbiorcom istotę ubezpieczeń. Pokazujemy, na co warto zwrócić uwagę, jak rozumieć zawiłości, jak podjąć dobrą decyzję, dlaczego warto zaufać ekspertowi. Uczulamy, że do polisy trzeba regularnie „zaglądać”. Działania, które nasza klientka realizuje offline przenosimy w sferę online. Czujemy się trochę tak, jakbyśmy sami byli agentami ubezpieczeniowymi ;)
Najlepszym dowodem skuteczności działań jest zadowolenie klienta. Posłuchaj wypowiedzi Małgorzaty Cegiełkowskiej.
„Nie ma takiej opcji, żebym pomyślała o tym, że miałoby Was ze mną nie być."
Słodycz :) No, ale prawdziwa opinia robi chyba największą robotę, prawda?
Od prawie 5 lat z powodzeniem realizujemy założone cele współpracy. Zadowolenie, chęć kontynuacji współpracy oraz stale rosnąca liczba nowych klientów to najbardziej mierzalne efekty, wynikające z budowy i utrwalania marki osobistej w sieci (poza szczerymi uśmiechami i kręcącą się łezką w oku, rzecz jasna!).
Kolejne etapy naszych działań obejmować będą:
Nawet nie wiedzieliśmy, że ubezpieczenia to może być taki fajny temat! ;)
Czego możesz się spodziewać
pracując z nami?